donderdag 15 april 2021

HET IS 5 VOOR 12 VOOR DE ZWERF POEZEN

Ik pik het niet dat al dat klootvolk dat zijn of haar dier niet steriel laat maken, de ondergang van de zwerfpoes betekend, en ik meen het hè!!! Ik ben in heel me leven nog nooit zo boos en vastberaden geweest! Ten eerste: jullie gaan er allemaal voor zorgen dat jullie poes/kater steriel is en gechipt met de chip geregistreerd anders heeft dit totaal geen nut! Ten tweede: weet je ergens een nestje, of poesjes die gratis weggegeven worden, poezen waarvan de mensen ze niet steriel laten maken. Aangeven die handel, beginnen deze mensen moeilijk te doen, je mag mij erbij betrekken, ik ben van huis uit een bitch, maar een razende bitch willen ze echt niet meemaken! SAMEN GAAN WIJ ZORGEN DAT HET AANTAL ZWERFPOEZEN VERMINDERD, WANT ALLEEN KAN IK DIT NIET! Dus koppen uit het zand we gaan deze poezen helpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten