woensdag 20 juli 2016

Waarom ?


Er zijn de afgelopen dagen een aantal dingen gebeurt die ik eerst zelf een plaatsje moest geven voordat ik er over kon schrijven.
Gisteren werd kleine hope opeens helemaal niet goed.
Ik was haar aan het kwijtspelen, gelijk Kristof gebeld en ik mocht komen.
Onder temperatuur en door haar diarree, dat ze al had bij binnenkomst in combinatie met die vreselijke warmte, was ze aan het uitdrogen.
Kristof is gewoon een kanjer van een dierenarts en wist een poesje van 300 gram een catheter te steken.
Ik moest haar om de zoveel tijd 2 ml vocht geven in de catheter.
Kristof zag wat ik niet wilde zien  dat er eigenlijk geen hoop meer voor Hope was.
Haar fragiele lijfje was eigenlijk op
S avonds is ze ingeslapen. Zo oneerlijk, wij wilden dit klein meisje echt alle kansen geven.
Ik weet zeker dat er boven net zoveel van haar gehouden wordt als dat wij hier deden.
Ze is zo een speciaal wezentje, nooit klaagde ze, ze was blij met alle knuffels die ze kreeg.
Lief elfje is mis je.
Waarom ?
Mathy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten