donderdag 21 juli 2016

Het gevoel op een achtbaan te zitten,


beschrijft nog het beste hoe ik mij voel.
onze kleine Tipi heeft vandaag de dag van haar leven gehad.
op de foto's zie je een klein gelukkig wezentje, waarvan je wel moet houden. ❤️
deze avond werd ze opeens weer niet goed, gelijk glucose gegeven, deed niets, Kristof gebeld, nog een spuitje geven, niks te verliezen.
ik heb haar niet meer terug kunnen halen, ons klein meisje is naar Hope toe.
de regenboogbrug is momenteel bevolkt met kleine lichtvoetige poezen engeltjes.
tranen met tuiten heb ik om haar geweent, lief klein Tipike, meis voor eeuwig en altijd zal je een deel van mij zijn. ❤️
Kristof zei dat er iets serieus mis geweest moet zijn met je lever.
zo blij dat je vandaag zo een top dag had, je hebt echt genoten
en dankbaar dat je in mijn leven bent gekomen.
tijd om te rouwen is er niet, want op de terugweg even bij een voederplek gestopt van Christine Dierckx en ik zag daar op de parking een heel klein kitten zitten.
ben er zacht naar toe gelopen, zaten allemaal vliegen op haar, t shirt uitgedaan en over haar gegooid.
Christine kwam ondertussen met een handdoek aan en de kleine daar ingestopt.
Kristof gebeld, we mochten komen, is een tijger meisje van ongeveer 4 weken oud, ogen zaten dichtgeplakt, de etter spoot er uit.
is niet wild en brood mager.
dus opnieuw een zorgen kindje.
Mathy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten