maandag 20 juni 2016

Lady Jane & kittens









12 April 2016

 Deze kleine familie heeft de afgelopen dagen veel meegemaakt. Kleine Pink was gisteren zo slecht dat ik het bijna had opgegeven, ze haalde adem met haar mondje open en was meer dood dan levend.Kleine Kasper, ook niet 100% geweest. Coco geen probleem En Faye ook geen problemen . Lady Jane ook door een zware dip gegaan Wat het is geweest wie zal het zeggen ? Pink nog steeds de zwakste, maar geloof me ze komt van heel ver, ze is een vechtertje, dat is zeker, onze kleine muis.  We hebben een paar maal bij de Kristof gezeten. Lady Jane is helemaal OK. nu. We zijn ook op een paar dagen dikke vriendinnen geworden . Ik doe nu pas een update, voel me nu zekerder. Heb me genoeg doodongerust gemaakt . Zal blij zijn nu een nachtje te kunnen slapen

Mathy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten