dinsdag 21 juni 2016

Kleine Pink

25 mei
Ik ga heel droevig nieuws met jullie moeten delen.
heb het zelf eerst een plekje moeten geven.probeer het nu ver weg te stoppen want doet teveel pijn.
ons lief poezen meisje Pink is niet meer, het Lady Jane nestje had bij opvang mama Christine Dierckx calici gekregen, gewoon 1 van de kinder ziektes die kleintjes door kunnen maken
Coco, Faye en Kasper herstelden vrij vlot, maar Pink gleed steeds verder weg, ondanks felicerin en dierenarts bezoeken, antibiotica en onderhuids vocht, bleef ze steeds slechter worden.
afgelopen zaterdag was het zo slecht, dat Christine voordat ze ging werken Pink bij mij heeft gebracht, iedereen die zegt als ik geld had ik begon een opvang , denk heel goed na, het is geen uit de hand gelopen hobby, het is zeker zomers een tranendal en heb je het gevoel in de hel terecht gekomen te zijn.
Heel de dag heb ik buiten bij haar gezeten, s middags ging het echt niet meer, en heeft ze hier thuis een verlossend spuitje gekregen, ze is nu op een plek zonder pijn, maar wat mis ik haar, zo een vrolijk poesje, een vechtertje, dank je wel Christine dat ze bij jou nog zo gelukkig is geweest, ik heb haar zien rennen en vliegen.
rust zacht lieve Pink. 😿
ook meter Tanja Van Der Woude dank ik voor al haar steun gedurende Pink haar korte leventje, 
Mathy

1 opmerking:

  1. Je was een dapper kranig vechtertje lieve Pink <3 De wereld is een grote schat armer :-(
    Heel veel liefs van Tante Patricia xxxx

    BeantwoordenVerwijderen