maandag 27 november 2017

zoveel wee ! Josti en Babs,

De 2 belangrijkste poesjes in mijn leven, houden van doet soms pijn, bij hen had ik dat. Voor het eerst samen op een kerstkaart 😢 Een leven zonder hen leek niet denkbaar, zoals jullie allemaal weten is mijn Babs, deze week overleden en die pijn snijdt nog steeds door mijn ziel. Josti, de liefde van mijn leven, hij was er nog. Deze nacht nog bij mij gelegen en nu weg 😢 Ik kwam net de slaapkamer in en hij lag dood. 😢 Josti, 7 lentes jong, ik kan dit echt niet bevatten, ik hou zoveel van je, geen afscheid, niet aan zien komen 😢 en nu wordt je woensdag met Babs gecremeerd. Dit is een nachtmerrie, alsjeblieft laat me wakker worden 😢 Josti, de mascotte van De Zwarte Kat is overleden, lieve JM ik mis je zo en begrijp het niet, zo een speciale poes, zoals jij was er maar 1, boven moeten ze toch weten dat ik niet zonder jou kan. Babs deed al zoveel pijn en nu jij lieverd. Deze pijn komt niet meer goed. 💔 Fly free lieve schat, ik wil mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten